Published január 03, 2017 by Haradel with 0 comment

Doctor Strange

 "A világhírű idegsebész, Dr. Stephen Strange élete tragikus fordulatot vesz egy szörnyű autóbaleset következtében. Miután a kezeit attól kezdve használni képtelen orvosnak a hagyományos gyógymódok nem használnak, valószínűtlen helyen talál segítséget - egy titokzatos himalájai enklávé, a Kamar-Taj az utolsó reménye. Strange hamarosan rádöbben, ez a hely nem pusztán a gyógyításé, hanem a hadviselésé is: láthatatlan, sötét erőket kell visszaverniük, melyek világunk elpusztítására törekszenek. A doktor rövidesen válaszút elé kerül: visszatér régi, vagyonnal és népszerűséggel járó életéhez, vagy hátat fordít múltjának és újonnan szerzett mágikus képességeit latba vetve a világ szolgálatába áll a valaha volt legerősebb mágusként."

A folyamatosan bővülő Marvel-moziverzumot az évek során egyre jobban kezdtem/kezdem megkedvelni, így nem csoda, hogy már nagyon vártam a Doctor Strange érkezését.
Mivel már nem egyszer előfordult, hogy csalódtam egy filmeben, ezért most nem voltak nagy elvárásaim. Nyilván egy bizonyos szintet azért vártam a filmtől, amit meg is kaptam. Sokkal többet nem adott, de legalább kevesebb sem volt.

A látványvilága csodás. Az, amikor a teret hajlítják, formálják, nagyon bámulatos és ötletes, látszik a munka, amit beleöltek. (Mondjuk az utak és épületek elforgatása az Eredetet juttatta eszembe, de ez nem zavart különösebben)
A szereplőgárda elég jó, a színészek jól hozzák a szerepüket, Benedict Cumberbatch pedig remek Stephen Strange.  Emellett Tilda Swinton mint főmágus is jó választás volt.


A karakterek is teljesen a helyükön vannak. Mordo egy érdekes alak, róla szívesen megtudtam volna még több információt. 
A humort a gazdag és híres Strange biztosítja a cinikus, vicces beszólásaival.  Bár nem hatott újan ez a fajta karakter, de ettől függetlenül szórakoztató figura.  A poénok jól vannak adagolva, nem  erőltetettek, és némelyik meglehetősen ütősre sikeredett.
A film közben csak egy-két nagyon apró utalás van más Marvel film(ek)re, éppen ezért bárki nyugodtan megnézheti, mert érteni fogja.

Én személy szerint meg vagyok elégedve a filmmel, mindenképpen érdemes megnézni, bátran ajánlom az érdeklődőknek.

Összegezve: 8/10

      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése