Published január 10, 2015 by Haradel with 1 comment

Susan Ee:Angelfall-Angyalok bukása

Kiadó:Könyvmolyképző Kiadó
Kiadás éve:2013
Terjedelem:341 oldal
Sorozat:Angelfall #1
"Hat hete már, hogy az apokalipszis angyalai alászálltak, és elpusztították a modern világot. Nappal az utcai bandáké a hatalom, de az éjszakákat a rettegés és a babona uralja. Mikor az angyalsereg harcosai tovaszállva magukkal ragadnak egy gyámoltalan kislányt, annak tizenhét éves nővére, Penryn bármit megtenne, hogy visszaszerezze a húgát. 
Bármit. Ha kell, akár arra is hajlandó, hogy alkut kössön egy ellenséges angyallal. Rafi félelmetes harcos, de most legyőzötten, szárnyaitól megfosztva, haldokolva hever a földön. Korszakokon átívelő háborúkban vívott győztes csatákat, most pedig egy éhezéstől legyengült tinilány kell, hogy megmentse az életét. Miközben átvágnak a sötétségbe és káoszba merült Észak-Kalifornián, csak egymásra támaszkodhatnak a túlélés érdekében. Kénytelenek együtt megtenni az utat, hogy eljussanak San Franciscóba, az angyalok erődítményébe, ahol a lány mindent kockára tesz, hogy megmentse a húgát, az angyal pedig kénytelen legnagyobb ellenségeinek könyörületességére bízni magát, hogy újra ép és egész lehessen."

Véleményem:Már mindenképpen el szerettem volna olvasni a könyvet,mert rengeteg jót hallottam róla,és mert ez is a könyvmoly párbajos könyvek közt szerepel.Szerencsére meg is kaptam,majd nagyon hamar el is olvastam.
Igazából nem tudtam hogy mire számítsak.Jó,azt gondoltam hogy jó lesz,de hogy pontosan miről is szól,arról nem volt fogalmam.Csak annyit tudtam,hogy ez az angyalos-apokalipszises téma nagyon érdekel.Aztán ahogy egyre jobban haladtam vele,és egyre több minden cikázott át az agyamon,egyre több mindent tudtam meg és egyre jobban megszerettem a történetet.
Rég nem olvastam ilyen könyvet,ami ennyire és folyamatosan lekötötte volna a figyelmemet.Egyszer sem találtam unalmasnak,végig tudtam követni a cselekményt és végig képes voltam a sztorira koncentrálni.
A két főszereplőt,Penrynt és Rafit nagyon szerettem.Penryn egy erős,kitartó, bátor személyiség,akinek nem elég hogy egy apokalipszist kell túlélnie,de még mozgássérült húgára és beteg anyjára is vigyáznia kell.Végig kitart,és mindent megtesz azért,hogy visszaszerezze a testvérét.
Rafi a megtestesült álompasi.Legalább is a leírás alapján,bár ez nem meglepő,hiszem angyal,és azért ez elvárt dolog tőle.Mivel harcos nyilván erős,ügyes és durva,mégis mindeközben gyengéd és gondoskodó is.Az ő helyzete sem túl csodás,megfosztották szárnyaitól,ráadásul egy embernek kell segítenie.
Penryn és Rafi kapcsolata igen csak döcögősen indul,majd igazából később sem lehet tudni,hogy akkor most mi is van köztük.Mármint tudjuk,hogy hogy éreznek egymás iránt,csak ez annyira nagyon nem mutatkozik meg.Magyarul nyál nélkül is egy nagyon jó szerelmi szál van benne.
Az írónő teljesen új képbe helyezte az angyalokat.Itt nem védelmező,békét és mindenféle jót hozó teremtmények,hanem harcosok ,durvák,pusztításra hívatottak,és nem ismernek kegyelmet.
A szerző mind az angyalokat,mind a "színtereket" nagyon jól és alaposan bemutatta,teljesen bele tudtam magamat képzelni az egyes helyzetekbe.
A történet nem egy kis lightos sztori,hanem egy durva,véres,öldökléssel teli,akció dús könyv,egy szerelmi szállal,ami nincs túlzottan a középpontban.
Nekem nagyon tetszett.Izgalmas,pörgős,a vége pedig olyan,hogy utána rögtön a második részt követelem.Csak ajánlani tudom!

Összegezve:10/10
      edit

1 megjegyzés:

  1. Teljesen egyetértek az értékeléseddel.Még szerencse,hogy februárban megjelenik a második része!:)

    VálaszTörlés