Published január 02, 2015 by Haradel with 0 comment

2015 évkezdő Book Tag

Sziasztok!
Gabi10 kihívott egy book tagre,amit saját maga csinált.Köszönöm szépen még egyszer :)

1.Hány könyvet szeretnél elolvasni a 2015-ös évben?
Ezt még nem tudom pontosan,majd meglátom,hogy mennyire lesz időm.

2.Új évi fogadalmak a könyvekkel kapcsolatban...?
Megpróbálok minél többet olvasni,és mindenről véleményt írni.Remélem menni is fog.

3.Melyik az a könyv(csak egy konkrét!) amit biztosan elolvasol idén?
Ha minden jól megy,akkor a Scarletet mindenképpen el szeretném olvasni,mert már nagyon régóta várom.

4.Mely trilógiát/sorozatot fejeznéd be ebben az évben?
Kettő is van.Az első a Legenda trilógia,aminek már megvan az utolsó része,csak sort kell rá kerítenem.A másik a Részlegesek sorozat,aminek eddig csak az első részét olvastam (lesz majd értékelés) a másik kettő pedig a polcomon csücsül,és olvasásra várnak.

5.Ha már a trilógiáknál és a sorozatoknál tartunk,melyik trilógiába/sorozatba (mindegyikből max.2) kezdenél bele?
Csak egyet tudok mondani,így előre láthatóan,az pedig az Engelsfors-trilógia.Már nagyon nagyon kíváncsi vagyok rá.

6.Melyik egyrészes/kétrészes könyvet (max.3) olvasnád el 2015-ben?
Igen,most gyorsan átfutottam a kívánságlistámat,mert már azt se tudom,hogy mit szeretnék olvasni.A könyvek pedig: The Diviners-A látók,Dorian Gray arcképe,és a Pánik.Persze több is van,de most ezeket emeltem ki.

7.Válassz két könyvet,amit csak azért szeretnél elolvasni,mert jókat hallottál róla!
Gayle Forman:Ha maradnék
Maria V. Snyder: Poison Study – Méregtan

8.Válassz két olyan könyvet,amit a borítója miatt fogsz elolvasni!
Én most csak egyet tudok mondani,de azért ezt sem csak a borítója miatt szeretném elolvasni majd.
Jessica Shirvington: Embrace – Elhívás 






Én is kihívnék két embert,akik nem mások mint fanta98 és Anitiger.Jó töltögetést :)

      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése