Published augusztus 09, 2014 by Haradel with 0 comment

Zombi apokalipszis könyvekkel

Sziasztok!
Sok helyen láttam már különféle  TAG-et,és eldöntöttem,hogy most már én is kipróbálom.
Egy zombi apokalipszis témájúval kezdem,amire itt találtam rá.Ez alapján csináltam meg.
Az eredetit pedig itt nézhetitek meg:/www.youtube.com/user/nathanhale96?feature=watch

Hogy mit kell tenni?
-Válassz ki 5 könyvet
-Írd fel cetlikre a címüket,és dobd bele valamibe,hogy ki tudd húzni,melyik kérdéshez melyik könyv tartozik.
-Húzz egy cetlit,és az azon szereplő könyvet véletlenszerűen nyisd ki valahol.Az első kérdésre válaszolj azzal a névvel,amit a kinyitott oldalon először látsz.
-Újra nyisd ki ugyan azt a könyvet valahol,és válaszolj a második kérdésre azzal a névvel,amit először meglátsz.
-Húzz új cetlit,a kihúzott könyvvel válaszolsz ugyan azon a módon a 3. és 4. kérdésre mint az előbb.
Tehát minden könyvhöz két kérdés tartozik.
Remélem azért érthető volt :)


Választott könyvek


Nézzük,milyen lesz a csapat összetétele:

1.Az első ember,aki meghal:
Rudy (A könyvtolvaj) Nem hiszem el!Valahogy éreztem,hogy ő lesz az...

2.Az  személy,akit elgáncsolsz,hogy elmenekülj a zombik elől:
Liesel (Könyvtolvaj)

3.Az első ember,aki zombivá változik:
Kai (Cinder) Hmm,nem szerettem különösképpen.Legalább nem én lettem zombi.

4.Az az ember,aki Téged gáncsol el,hogy elmeneküljön a zombik elől:
Adri(Cinder) Hát,belőle simán kinézem.Most már tízszer annyira utálom,mint eddig.

5.A csapat idiótája:
Thomas (Az útvesztő) Pedig annyira nem is idióta.Biztos a zombik vannak ilyen hatással rá.

6.A csapat agya:
Newt (Az útvesztő) Jó választás.

7.A csapat orvosa:
Saint Germain gróf (Rubinvörös) Haha,ez jó vicc.Ő inkább fojtogatni szokta az embereket.

8.A fegyverszakértő:
Caroline (Rubinvörös) Hát,ezt nem gondoltam volna róla.Ő olyan kis aranyos kislány.Úgy látszik,kemény is tud lenni,ha kell.

9.A harcos:
Sophie (Az angyal) Végül is,ő is tud harcolni ha akar.

10.A csapatkapitány:
Tessa (Az angyal)Hát,gyerekek,ez rossz választás volt.Nem tudom mi lesz így a csapattal.

Nekem így van felállítva a csapatom.
Nektek kikből állna?

      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése