Published augusztus 21, 2014 by Haradel with 0 comment

Könyves kérdőív

Anitiger jóvoltából kaptam egy kérdőívet,ami az olvasási szokásaimról szól főleg.
Én is kíváncsi lennék három blogoló válaszaira.A kiválasztottak: fanta98,MFKata,Liliane_Evans
Persze nem kötelező kitölteni,csak ha van hozzá kedvetek :)

1. Szoktál nassolni olvasás közben?
Egyszer próbálkoztam vele,akkor is leettem a könyvemet...

2. Mit szeretsz iszogatni olvasás közben?
Ez időjárástól függ.Ha hideg van,akkor forró teát,vagy esetleg forró csokit.Ha meleg van,akkor mindegy,csak hideg legyen :D

3. Szoktál írogatni a könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?
Az attól függ.A tankönyveken kívül soha nem írok beléjük még véletlenül sem.A sulis könyvekbe viszont még rajzolni is szoktam...

4. Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz egy könyvben?
Vagy rendes könyvjelzővel,vagy amit éppen találok (színházjegy,bérlet,belépő stb.)

5. Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni a könyvet bárhol?
Egyértelműen a fejezet végénél hagyom abba.Még akkor is,amikor már alig látok a fáradtságtól.

6. Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha nagyon idegesítő regényt olvas?
Egy könyvemet sem hajítom el,mindig nagyon vigyázok rájuk.Bár párszor már majdnem megtörtént.

7. Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?
Nem feltétlenül,bár már előfordult.

8. Mit olvasol most?
Veronica Roth-tól a Hűségest.

9. Milyen könyvet vettél legutóbb?
Három könyv is van,amit egyszerre vettem.
Marie-Aude Murail:Oh,boy! 
Estelle Brightmore:13.napon
Jay Kristoff:Stormdancer-Vihartáncos














10. Van kedvenc helyed vagy időpontod az olvasásra?
Nincs.Bármikor bárhol.Kivéve mozgó járművön..

11. A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?
Mindegyiket szeretem,bár ez a történettől is függ.Sajnos sokszor vannak olyan egyrészesek,amiknek lezáratlannak tűnik a vége.ugyan akkor olyan sorozatok is vannak,amiknek már túl sok részük van,és csak húzzák-halasztják a történetet,ezáltal unalmassá válik.

12. Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek?
Az Időtlen szerelem trilógiát mindenkinek csak ajánlani tudom.Ezt a sorozatot mindig mindenkinek megemlítem :D

13. Hogy rendszerezed a könyveidet?
Sorozatok,válogatások szerint.A sorozatokat pedig kedvtelés szerint.Mondjuk néha össze-vissza vannak a könyveim,főleg ha hely hiányban szenvedek.

      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése