Published augusztus 17, 2014 by Haradel with 0 comment

Beavatott (Film)





Cselekmény leírást tartalmazhat!


Amikor még csak az előzetese volt meg,már akkor is nagyon kíváncsi voltam a filmre.Viszont mindenképpen a könyv után terveztem megnézni,úgyhogy gyorsan elolvastam,és mint a róla szóló bejegyzésemben is olvashattátok,hogy szerintem nem volt kifejezetten rossz,de közel sem lett a kedvencem.
Éppen ezért,én naivan ezt hittem,hogy a film biztosan tetszeni fog a látvány és az izgalmas,durvábbnak nevezhető részek eljátszása miatt.Ezt gondoltam én naivan...

Ha már a "durvább" részeket említettem,kezdjük azzal.Őszintén,számomra a könyvet is ezek a részek tették érdekessé
Én nem értek ezekhez a korhatáros besorolásokhoz,de szerintem simán lehetne 12-es karikás,mert semmi olyan nincs benne,ami miatt annyira erősen 16 karikásnak kéne lennie.
Ehhez még hozzá tenném,hogy kevés volt benne az igazán jó akció jelenet,viszont az egész hangulata inkább romantikusabb lett.Jól van,a könyvben is nyáladznak,de ott több érzés,kifejezés is le van írva,itt meg ezeket nem igazán lehetett a szereplőkről leolvasni.

Ami még a bajom volt,hogy elég sok jelenetet kihagytak,párat átírtak,és volt számos olyan rész is,ami a könyvben egyáltalán nincs benne.Például az elején a vizsgánál is a három szituációból csak egy volt.A végén Négyes iktatja ki a bátrakat,és még sorolhatnám.Jó,persze,persze,tudom,hogy nem lehet mindent belesűríteni a filmbe,de tényleg voltak olyan részek,amit igazán belerakhattak volna a sok új jelenet helyett.

Spoiler!
Igazából két jelenet nagyon hiányzott.Az egyik,amikor kést szúrnak Edward szemébe.Tudom,hogy a DVD-n rajta van a kimaradt jeleneteknél,viszont a filmben nincs benne.
A másik,amikor Trist leakarják dobni abba a szakadékba (soha ne  tudom,hogy hogy hívják).Ugye,úgy van,hogy már majdnem sikerül is nekik,miközben többször is megütötték Trist,csakhogy jön Négyes,Drewnak be is húz egyet,a többiek pedig elmenekülnek.
A filmben az van,hogy viszik Trist,aztán jön Négyes,aki mindenkit lever,és ezzel el is van intézve.
Volt egy olyan rész,ami a filmben is benne volt,de nem úgy ahogyan a könyvben,ami miatt nagyon furának tűnt.Ez pedig az a rész,amikor Christinának lógnia kell a korláton.Na,a könyvben úgy van,hogy öt percig lógnia kell,de eközben csurom vizes lesz,és már többször is majdnem elengedte a korlátot.
A filmben az van,hogy lóg körülbelül 1-2 percig,és annyi víz éri,hogy a fejére csöpög pár csepp.
Spoiler vége!

A látvány nem volt olyan rossz,elég jól megcsinálták,bár annyira azért nem nem voltam oda érte.

A szereplők nekem nem tetszettek.Szerintem szinte egyiket sem találták el.Őszintén,nekem Négyes sem volt az igazi..Talán Eric volt a legjobb.
A magyar szinkron...inkább hagyjuk.
Annyira nagyon nem volt rossz,ha kíváncsi rá az ember,akkor megnézheti,de nekem egyáltalán nem volt az igazi,és számomra ez csak egyszer nézős film.

Összegezve:6/10



      edit

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése